När jag är ensam hemma

♥Nu ska alla, vuxna, barn, vänner, föräldrar, systrar, kusiner m.m få veta vad jag gör när jag är ensam hemma.
Sanningen kan göra ont ibland, för mig när jag är ensam kan jag få ont i öronen ett tag : )
Jag brukar nämligen sätta på en bra låt på stereon i vardagsrummet på högsta volym och sedan galna mig tills jag svettas som en gris (trots att grisar kanske inte svettas), då är jag verkligen mitt rätta jag.
Så kollar jag ut ur fönstrena så att allt ska kunna vara normalt när föräldrarna kommer hem igen, enkelt.
Låtarna brukar bland annat vara ur hannah montana, miley cyrus och p♣ker face av lady gaga.
Jag brukar också sno syrrans skivor och sedan lägga tillbaka dem, som hon aldig gör med sakerna som hon lånar av mig♥ ps. jag söker små smarta bus att använda på tioåringen i familjen: Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0