Födelsedag

Imorgon kommer jag inte längre vara elva, utan tolv. För då fyller jag år. Dagen innan julafton, fast det är inte så kul för när man får julklappar så får man alltid lite mindre än alla andra. Och så försöker man avslöja föräldrarna för att man inte får lika mycket julklappar som alla andra, så säger de:
- Men du fick ju presenter igår.
Nu bryr jag mig inte så mycket om det men när jag var liten och inte fick lika många barbiedockor som min äldsta syster(9år idag) blev jag sur.
Men det roliga är att alla släktingar kommer hit till oss vid jul, så de har också tid att fira min födelsedag!!
Att träffa alla kusiner blir nog höjdpunkten på min födelsedag (trots att jag är det äldsta barnet i svenska släkten, mer förklarar jag senare).

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Jag kommenterar nu själv. Det här inlägget är inte så allvarligt som det kanske ser ut, om mamma och pappa läser det här så vill jag tacka dem jätte mycket för vandrande pinnarna jag fick i födelsedagspresent. Jag älskar er och vandrande pinnarna!!

2011-01-24 @ 17:01:58
URL: http://tjejensvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0